20 december

Igår vid halv fem så fick jag besök av världens finaste vän och vi låg och pratade i min säng till klockan blev typ halv fyra så då beslöt vi oss för att vi kanske skulle sova. sen vaknade vi vid tolv och gick upp och åt lite frukost. Sen blev det väla och jag lyckades bli klar med alla mina julklappar och såklart lyckades jag även handla åt mig själv också. Haha, suck.. en svart kappa som jag blev helt kär i. Nu hoppas jag på att
man får lite pengar i julklapp så att man klarar sig sen ;) får hålla mig inne tills lördag så att jag inte slösar de få pengarna jag har kvar nu ;)

Kom iallafall hem vid halv sex typ och lagade då lite mat till familjen, snäll som jag är ;) och sen har det bara blivit att ta det lugnt här hemma.

Hur har er helg varit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0