20 december

heeeeeej på er !! Haft fullt upp hela helgen och hela dagen idag, därav har min uppdatering sugit rätt hårt. tänkte skriva lite smått om vad jag har hittat på i helgen och jag börjar med vad som hände i fredags:

körde pappa till sjukgymnasten klockan 7.30 så var lagom död. Han va där en timme så då typ sov jag i bilen, sen körde vi hem och båda somnade ett tag. sen vid fem så skjutsade mamma mig hem till Simon för att jag skulle lämna av mig lite saker där, och sen vid typ halv sju så blev vi hämtade av Martin för vi skulle alla hem till Simons mamma för att äta middag och fira att hon fyllt år. Martin kom med en tvåsitts-bil så där satt vi tre och trängdes gott ;) sen väl hemma hos Mari-Louise (konstigt det känns att inte säga "hemma hos Simon") så blev vi bjudna på god mat och god dryck och väldigt trevligt sällskap hade man där. Vid 1-tiden så ringde vi en taxi och åkte hem och sov gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0