21 december

Har precis fått 20 minuters ryggmassage och 10 minuters huvud/hårbotten massage av min fina mamma. uuuuunderbart! funderar på om jag kanske borde ta och gå och lägga mig, ska vara på möte klockan 10.15 i stan imorgon, vilket innebär att ta en buss 9.38 och det var längesen jag va uppe så tidigt. Haha, låter lite illa va? sen ska jag iallafall raka vägen hem till marre efter det för lite bak och mys. men som sagt ska jag nog försöka ta och sova nu, så vi hörs imorgon.

Btw hårinpackningen var helt magisk. Shit vilken lyster mitt hår fick och blev helt extremt lent. Verkligen ett tips till er alla som är trötta på era slitna hår och som vill göra något åt saken snabbt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0