22 december

Vaknade 9 minuter innan bussen gick som jag var tvungen att ta för att hinna till mamma som jag hade lovat, så fick springa och ta på mig första bästa kläderna sen springa till bussen. Sen åkte jag och mamma och handlade lite och jag körde lite. sen har vi gjort det fint här hemma (hon har städat och jag har dukat, hehe) . Nu är det fint här och julmusik har vi satt på för att få lite julkänsla. Snart ska vi in till stan för att hämta min pappas mormor för att hon ska komma och äta lite julmat hemma hos oss och så ska hon få sin julklapp och så får kanske även vi ngt ;) hehe. Vi firar jul i Småland så det är dels för lång resa osv för henne att följa med och fira där. Så blir mys här idag istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0