28 december

oj här var det längesen jag skrev, men har haft fullt upp de senaste dagarna. julafton i lördags ju och det firade jag uppe i småland hos mina kusiner och det var supermysigt. de hade t.o.m lite snö ute i sin trädgård så man fick ju liiiite mer julkänsla där än vad man fick hemma. sen sov vi där till söndagen och då var det att köra hem och direkt hoppa av hos simon för min del och börja fixa till mig. sen började en del folk droppa in och vid åtta-tiden så skulle vi till en stor lokalfest, men den sög ganska hårt så vi beslöt oss för att ta oss hem till simon igen för att fortsätta där istället. så vi var väl en 13 pers där eller något som drack och hade trevligt. sen tog vi oss ner till stan för en go utgång, och alla var väl lika goa på det. hade en riktigt bra utgång och vid tre- halv fyra så traskade jag, simon, martin och marcus iväg för lite käk och sen sov jag och martin hos simon. somnade på två sekunder typ.

vill ni att jag ska lägga upp lite bilder från den kvällen? svarar ni inte så gör jag inte det

Kommentarer
Postat av: Anonym

GÖR DET

2011-12-28 @ 19:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0