6 december

i fredags så var jag först på körskolan ett tag och sen gick jag hem till simons nya lägenhet och då hjälpte jag, bobbo, kalle och sen kom också philip ett litet tag, simon att få in grejjer från där han bodde innan in i hans nya lägenhet, och det var en hel del kan jag säga er. sen när vi väl blev klara med det, efter två rundor fram och tillbaka från gantofta och stan så blev det väla med simon och kalle. kalle som inte ens skulle handla något, slutade med att ha en hel sån stor ikea-kass helt fylld med saker till hans lägenhet ;) och simon hittade även han en hel del. sen käkade vi pizza och hjälptes åt att fixa och dona lite där. när klockan var 1 så somnade vi alla hur gott och snabbt som helst.






och detta var bara en del av alla saker för vi fick ju även ta upp; soffa, tv-bänk, säng, ett visst skåp(...) osv
(bild lånad av amanda)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0