6 november

Godmorgon på er. Asså jag kan knappt röra mig. Helt sjukt!! Har sån extrem träningsvärk så jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Herregud!! men lyckades ta mig upp från sängen iallafall, så det är alltid något.. mamma ville att jag skulle följa med på ännu ett sånt pass imorgon, hmm vi får väl se hur det blir med det. Lär ju inte kunna röra mig ALLS efter det isåfall ju. Haha, Asså shit..

Jaja vad händer idag då för min del? Jo jag kom upp till köket och där står mMm och julbakar lite, så mysigt! sen får jag se om vi hittar på något kanske. Sen sover jag i stan ikväll för har körning tidigt imorgon så kan va skönt :) måste färga mina ögonfransar och ögonbryn också så ska nog också göra det, himla intressant det där va ;)? Men Så vi hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0