6 november

idag: blev hämtad va mamma vid 11 och då åkte vi till gymmet och körde ett styrka i 75 minuter, sen avslutade vi med lite massade i massagestolarna. sen hade jag körning klockna 13.30 på körskolan och det gick bra. sen hämtade mamma mig och då åkte vi hem och åt lite mat. sen bestämde vi oss för att gå på ett pass som heter "Body Combat" klockan 19.00-20.00 och så fick det bli. knappt död jag var efteråt? fyfan! någon som gått på det och vet hur jobbigt det är? om inte, testa! lovar att ni kommer känna er såååå duktiga efteråt för att ni pallade med det. det är typ sparkar och slag genom hela passet, kombinerat med massa hopp och spring osv. både kondition och styrka liksom. man mår typ illa lite då och då pga så mycket man tar i och min träningsvärk kommer inte vara nådig alltså. men kände mig välförtjänt av de två mackorna som fick hamna i min mage när jag kom hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0