8 december

Usch vilken dag det var igår, längesen jag frös så mycket :( jag hade varit på körskolan och kört sen mötte jag upp marre för lite shopping i stan och sen hoppade jag på en buss för att ta mig hem. När jag suttit på bussen i cirka 10 minuter så inser jag att jag inte har någon nyckel med mig för att kunna låsa upp dörren där hemma, och då börjar paniken komma och jag ringer som en galning till mamma, pappa och hampe. Men såklart så är pappa kvar på sitt jobb (i malmö) och min mamma hade precis mött upp sin kusin på väla och de hade inte träffats på ett bra tag så hon skulle stanna där. hampe då? Svarade han? Nej! Jag ringde säkert 20 gånger till honom men han kunde inte svara, trött man blir på sånt.. sen när min mobil har cirka 2% batteri kvar DÅ skickar han ett sms: "var det något?" , nääää jag bara ringer 827282 gånger utan att det är något viktigt :) men då hade jag iallafall väntat över en timme hemma och hampe svarade då att han skulle sluta om en timme och så länge till hade jag ingen som helst lust att vänta så jag tog bussen in till stan och åkte hem till Simon. Väl framme så tog jag världens längsta dusch och tog på mig alla hans varma kläder som jag kunde hitta sen la jag mig i hans soffa med en filt och somnade till.

Men om ni bara visste hur kall jag var så hade ni tyckt synd om mig. Mina händer var blåa och mina tår också!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0