-

Hemma igen efter att ha varit och tränat. Jag testade ju som sagt på Body Combat & fyfan vad bra det var!! Det är verkligen något jag kan rekommendera till alla som vill svettas :D Det var mycket slag och sparkar och mycket benböj osv till ett högt tempo. Jag som själv tycker att jag är usel på benböj klarade det! Jag svettades en hel del, men det är så skönt för då känner man att man tränar! :D Efter det passet som varade i 75 minuter så blev det lite gym i cirka 20 minuter. Det känns alltid lika bra efteråt när man har tränat!!

Nu blir det lite god mat & sen kommer mitt hjärta hit och spenderar natten med mig, mys!


såhär trött vad jag efter träningen, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0