,.-

Jag vet att jag har varit lite dålig på att blogga de 3 senaste dagarna.. Men har helt enkelt inte haft tid. Men ska sammanfatta mina 3 dagar lite smått för er :)

Torsdag: Jag mötte upp Emma runt 12-tiden i stan och då åkte vi ut till Väla, dock hittade ingen av oss någonting där :( Sen åkte vi till körskolan & var duktiga med teorin. Efter körskolan så gick jag och emma hem till henne och åt lite mat. Sen hade sagt en otroligt mysig kväll hemma hos Emma, med goa tjejer! Vi spelade massa spel och åt godis och pratade hela kvällen, sjukt mysigt :) Lite efter 03.00-tiden så körde Bea mig och henne hem till henne. Vi låg och pratade hur länge som helst innan vi väl somnade, mys!

Fredag: Vaknade upp hemma hos bea av det jobbiga ljudet av mitt alarm. Jag gick upp och åt lite frukost, medans den latmasken sov vidare, hehe. Sen sa jag hejdå till henne och åkte till körskolan för att åter plugga lite teori med Lina och Emma. När jag hade gjort några teoriprov där så gick jag och solade & sedan mötte jag upp Simon för att handla lite på Hemköp. Sen gick vi till hans pappas lägenhet (han är i sthlm nu) och bara tog det lite lugnt. Jag åkte lite senare och tränade. Sen skulle simon ha ordnat lite mat tills det att jag kom hem från träningen. Längesen jag åt såååå god mat, herregud.. Han hade ordnat förrätt, varmrätt och dessert & varje måltid var exakt lika god. Herregud säger jag bara!!! Sen hade vi en så jäkla mysig kväll & bara njöt av varandras närvaro.. Somnade bättre än någonsin på hans bröst  med hans armar runt mig <3

Vi hade faktiskt 3 år i Fredags. Det är sjukt hur snabbt tiden faktiskt går. Men han är mitt älskade hjärta <3


En bild på oss från när vi var i Stockholm över nyår <3

Söndag: Blev hämtad vid 11-tiden av mamma och mormor för då skulle vi åka först till Lund och sen till Malmö för att leta balklänning och sedan titta bland vanliga butiker också. Och vet ni vad? Jag hittade en balklänning!!!! Är så jäkla glad för det, för har letat som en idiot hur länge som helst. Så det var en enoooorm lättnad faktiskt att jag hittade en :D Sedan blev det lite mer shopping i Malmö. Haft en supermysig dag med mamma och mormor. Inte allt för ofta jag träffar min mormor, då i princip hela min släkt bort minst 3 timmar ifrån oss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0