19 februari

Har haft en otroligt mysig natt & sovit med 2 mysiga varelser, hihi. Simon som har legat och hållt om mig hela natten i princip och sedan har jag haft Simons hund Frida tätt intill mig på andra hållet. Hon låg på rygg precis i samma höjd som mig, haha söt hon är, och har legat på det viset hela natten. Sjukt kärleksfull är hon :) När klockan blev lite efter 12 så kom min kära pappa och hämtade mig, för då skulle vi åka till Filborna Arena och träna lite. Blev gym för min del i 80 min och sedan avslutade jag med att sätta mig i en massagestol som de har där. mmmh så skönt det var :)

Sitter nu & väntar på att Simon ska komma och hämta mig, så ska vi åka och handla lite mat och hyra någon film. Blir ännu en mysig hemmakväll idag, men känner att det behövs :)

En positiv sak med dagen är ju att solen strålar och himlen är blå, ger otroligt mycket vårkänsla, dock är det fortfarande äckligt kallt :(


Haha, söt liten apa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0