23 februari

Jaha, då var det onsdag. Denna onsdagen ska jag tillbringa med mina goa tjejer! Min dag kommer i princip se  ut såhär:

-åka in till stan vid halv 12, möta upp Emma för att sedan ta oss ut till Väla

-runt 4 -tiden så ska jag och Emma befinna oss på körskolan & där möter vi upp Lina

- vid 7-tiden så ska jag och Emma möta upp Bea & Märta hos någon (inte bestämt vart än) och gå och hyra någon/några filmer och lite gotte kanske också och sedan ha en mysig filmkväll & snacka massa strunt tillsammans!

- sedan har jag fixat en sov-dejt så jag sover i stan, dock inte med Simon. Hehe vem kan det vara?

Mysig onsdag!!


Min galna vän Emma ;) <3

Bea & Märta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0