ajajaj..

Igårkväll så var det planerat att jag och Simon skulle ut och äta och sedan gå på bio, dock blev det lite ändringar.. Simon skulle nämligen smaka på en drink och i den så var där tydligen kiwi i, vilket han inte hade en aning om. Simon är sjukt allergisk mot kiwi så hans hals svullna upp på nolltid och han tappade i princip all röst. Så det fick bli att åka till akuten för hans del. Väl framme där så fick han först en spruta i armen, sen kortison och något lugnande piller. Vi var där ca 19.30 & fick gå därifrån 22.30. kul lördagskväll? haha. men som tur är gick det snabbt över när han fått medicinen och sprutan så han började må bra ganska snabbt. Däremot blev han sjukt trött av det han fick av läkaren, så där satt jag på en hård trästol i princip ensam i 3 timmar. haha. men allt för min ängel!


Haha, lilla Simon skulle såklart fula sig lite när jag skulle ta ett foto. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0