American idol

Ligger förtillfället i min säng och tittar på programmet "American idol". Jag tycker det är riktigt underhållande, speciellt när personer som verkligen tror att de kan sjunga, absolut inte kan det! De kan liksom inte själva inse hur dåliga de faktiskt är, haha.. Men skoj för oss som tittar på programmet =)

Har riktiga värkar i magen & alla värktabletter i huset är slut.. Hur kan detta ske? Hemskt är det!!! Är i behov av något som hjälper mot smärtan.. Får köpa så fort jag kan imorgon om inte smärtan har gått över.

Nej nu går jag till köket och gör mig lite te iallafall (på tal om te, hur stavas det egentligen? alla stavar olika? te, tee, té, the, thé, haha lite smått förvirrad?)


Domarna i American Idol :)
från v. Randy Jackson, Jennifer Lopez och längst till höger har vi Steven Tyler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0