äntligen fredag

Idag har jag varit i skolan, gjort ett filosofi prov och en religions redovisning. Slutade vid kvart i 2 och då var det raka vägen hem. Har börjat fixa lite med mitt hår inför ikväll och ska snart börja med sminket. Tar bussen lite efter sex för att ta mig till Laröd för att fira Pierre i min klass. Där blir det mat med massa trevliga människor och senare blir det att åka in till stan för att ha en ordentlig utgång. Det roliga med ikväll är att i princip alla jag umgås med ska ut idag, så kommer garanterat bli en sjukt bra utgång! :) Det tråkiga med dagen är att det har börjat snöa igen, trodde att våren var på väg :(
Nej nu ska jag först ta mig något litet att äta sen börja med sminket lite :)


Hade inte varit helt fel att befinna sig där förtillfället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0