en torsdag som denna

Kom nyss ut från duschen och har verkligen tagit hand om mig själv idag i duschen.
Jag började med att scrubba mig med en body scrub, från fötterna hela vägen upp till axlarna. Sedan tog jag på mig en ansiktspeeling och lät den sitta ett tag innan jag sköljde ur den. Sedan tog jag olja i håret, speciellt i hårtopparna. Olja är verkligen någonting jag kan rekommendera för håret & det är någonting jag upptäckte var bra för kanske ett år sedan, sedan dess har jag blivit förälskad av det. Håret blir så fantastiskt lent och fint av det. Sen efter ca 20 minuter så sköljde jag ur oljan och shampoonerade (stavning?) mitt hår 2 ggr för att verkligen få ur oljan, sedan lite balsam och så avslutade jag med hårinpackning. När jag hoppat ut från duschen så tog jag i bra produkter för håret, för att det inte ska slitas. Så nu mår mitt hår bättre än någonsin :)
Nu har jag precis gjort mig en fruktansvärt god smoothie som jag tänkte dricka samtidigt som jag pluggar till filisofi provet imorgon :)


mums!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0