...

Imorse vaknade jag i min fina Simons armar, blev mycket kramar och pussar innan jag gick ur sängen. mmmh, älskar att vakna vid hans sida!! Iallafall, när jag väl hade gått upp så kom mina föräldrar och hämtade mig, jag skulle nämligen åka och träna. Jag tränar på Filborna Arena så det är lite halv svårt att ta sig dit, men älskar det stället och tycker att det är sjukt bra där! Otroligt många olika pass där, sen har man tillgång till simbassängerna som också finns där och givetvis tillgång till gymmet. Idag blev det ett härligt gympass & lite cardio, tränade sammanlagt i 80 minuter. Kom hem för ett tag sen & sitter och tar det lugnt i soffan i vardagsrummet och tittar på lite tv, otroligt skönt faktiskt. Funderar på om jag ska göra något vettigt med resten av dagen eller om jag bara ska ha en riktigt skön hemmadag, inte allt för ofta det händer?


En bild på Filborna Arena, fotot är uppe från gymmet och nedanför så är
alla rum för de pass som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0