.

Blev inte att jag gjorde något vettigt av dagen, utan det blev en skön hemmadag. Tittat på en sorglig film och ätit god mat med familjen. Sitter nu och tittar på lite tv med mamma och pappa. Idag är en sån där tråkig dag men samtidigt en jäkligt skön dag. Skönt att bara vara hemma ibland och ta det hur lugnt som helst och verkligen få vila upp sig. Ikväll blir det självklart att titta på Solsidan och sedan går det lite bra filmer ikväll vilket är bra! Imorgon är det måndag, vilket innebär skola som vanligt, men det är dessutom alla hjärtans dag. Tråkigt nog så arbetar Simon, så vi kommer inte träffas förens vid 9-tiden, när han har arbetat klart. Men alla hjärtans dag är ändå en ganska överskattad dag enligt mig, varför ska det finnas en dag på året då man ska uppskatta sina nära och kära extra mycket? Borde man inte göra det varje dag, året om? Jag uppskattar mycket mer om man blir tillexempel utbjuden på en mysig middag en dag då man inte är beredd på det, eller små söta lappar när man vaknar om ens pojkvän/flickvän har åkt och jobbat eller gått till skolan. Små saker gör så himla mycket tycker jag, och hur jobbigt är det att skriva en söt liten lapp? Inte alls jobbigt, men gud så mycket man uppskattar det & så glad man blir. Eller har jag fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0