,.

Sitter förtillfället i Simons säng och myser lite med hans gosiga hund som heter Frida :) Har haft en riktigt mysig hemmakväll idag faktiskt, började med att jag kom hem till Simon vid 5-tiden och då bara tog vi det lite lugnt, sedan åkte vi till en supergod pizzeria i Rydebäck som jag anser har de godaste pizzorna :) Båda var sjukt sugna på pizza, så pizza fick det bli :) Sen när vi hade ätit klart där så plockade vi upp Amanda och Adam på vägen och åkte till Maxi och handlade gotte (godis, dricka osv) sedan åkte vi hem till Simon och Adam igen och så har vi spelat spelet "Med andra ord" i kanske 2 timmar! Superkul spel som går ut på att man är i lag, vi körde 2 och 2, och så får man några ord så ska man förklara de orden utan att nämna ordet. haha om ni förstår min förklaring? Ja riktigt roligt var det iallafall och man fick sig en hel del skratt! Så idag har denna fredagen spenderats till enbart att ta det lugnt, det är skönt som bara den ibland!! :)

Äntligen har lovet börjat också, så nu kommer man kunna få sova litegrann för en gångs skull kanske? :) Wiee.. Nej nu ska jag och Simon gosa ner oss och titta på någon bra film, känner dessutom på mig att jag kommer somna ganska snabbt. Hoppas att ni som läser detta sover gott inatt också, förhoppningsvis med bra sällskap som jag ska, mysigast så :)


Bjuder på en gammal bild från mobilen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0