.

Sitter just nu i min säng med en skål med vaniljglass, chokladsås och goda bär (Hallon, blåbär, björnbär och några små röda söta bär). Hur gott som helst :) Blev ingen träning idag som jag hade tänkt mig utan får bli imorgon istället. Sitter och gör lite läxor här hemma, blandannat ett arbete till livskunskapen som senare ska redovisas muntligt. Man fick välja vilket ämne man ville prata om och jag valde Plastikkirurgi, då det är relativt lätt att prata om och dessutom ett intressant ämne. Tänker prata om både för och nackdelar med plastikoperationer, hur man kan påverkas som person av det osv. Tänkte titta på plastikoperationsprogrammet ikväll klockan 23.00 (någonting) på kanal 11 för att få ytterligare lite inspiration till min muntliga redovisning :)

Nu ska jag äta vidare på min goda glass :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0