godmorgon, eller godmiddag kanske jag borde säga?

Precis som rubriken lyder, så vet jag inte om jag ska säga godmorgon eller godmiddag. Vaknade runt 14.00-tiden idag & jag somnade runt 12-1 tiden inatt. Haha snacka om mycket sömn? Grejjen är den att jag vaknade inte en endaste gång inatt heller. Sov som en prinsessa, även fast jag sov ensam (brukar annars aldrig sova bra när jag sover ensam). Skööönt =) Så nu är jag utvilad!!

När jag hade vaknat så ringde Bea till mig och så planerade vi lite saker som vi ska hitta på med Emma och Marre i veckan, myyys! :)

Första dagen på lovet idag & har inte spikat några speciella planer för dagen förutom lite träning senare ikväll. Har nyss gjort mig en supergod smoothie som innehåller:

-Vaniljyoghurt
-Jordgubbar
-Björnbär
-Krossade linfrön

Nu sitter jag här i min säng, tittar lite på tv och bara njuter av att ta det lugnt!

Jag hade behövt hjälp med en sak bara. Hur svarar man på kommentarer här i bloggen? Haha, känner mig riktigt kass men hittar inte riktigt vart man gör det? Någon som kan vara söt och hjälpa mig ? (a)


En annan liten sötis som säkert sover lika gott som jag gjorde inatt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0