godmorgon..

Nu har jag precis vaknat efter att ha sovit otroligt skönt med min älskling vid min sida.
Det kan vara någonting av det mysigaste som finns? Att få sova bredvid någon man
verkligen tycker om och älskar. Jag sover nog 3 gånger så bra om jag inte sover ensam.
Jag ska ta bussen in till stan om lite mer än en timme för att gå på någon slags
utbildningsmässa med klassen, fråga mig inte vad vi ska lära oss för det vet jag inte, haha.
Nej nu får jag gå och väcka min lilla sömntuta så att vi kan äta en god frukost tillsammans.


Min snygging precis efter att han gjort sin 3dje tatuering,
det är därför den är lite röd, nu är den bara svart & grå.
Knappt snygg han är? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0