helt slut..

Kom hem för någon timme sedan från Filborna Arena, där jag tränade Zumba som jag sa tidigare. Det var lika roligt som det alltid är!! :) älskar det! Efter Zumban så åkte vi hem (Jag, mamma och hampus, dock körde inte hampus Zumba utan gym haha). Jag gjorde mig en god skagen smörgås, otroooligt mumsigt! Har tittar lite på tv och tänkte nu snart faktiskt gå och lägga mig, är så sjukt trött, men först tänkte jag ringa min man som är givet på kvällarna och prata lite och säga godnatt till varandra. Haha, det är något vi har gjort i princip varje kväll sedan vi blev tsm, vilket nu snart är 3 år.. Så nu känns det bara konstigt om vi inte ringer lite snabbt till varandra på kvällarna precis innan man ska sova :) .. Hoppas ni alla sover så gott inatt, för det tänker jag göra iallafall :)


Jag kommer nog sova lika gott som denna "lilla" krabaten inatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0