lycklig!!!

Min kära mamma hittade 2 panodil till mig i en ask som jag inte hade sett, snacka om att jag blev lycklig? Nu kan jag somna gott utan att känna smärtan.



Innan jag somnar så ska jag titta på programmet "En idiot på resa". Inte så många som känner till programmet kanske? Mina föräldrar som tittade på det en gång och då såg jag lite av det, det är faktiskt roligt! Det är en som en reseserie som är verklig som handlar om en man som blir iväg skickad till olika länder över hela världen, varje program handlar om ett nytt land. Och i de länderna han kommer så måste han hitta på sjuka saker, äta äckliga saker eller vara med om landets konstiga/galna traditioner osv som de hittar på. Tillexempel i ett avsnitt så var han i Jordanien och där var han tvungen att äta en gryta med gethuvuden (hela huvud med ögon kvar och allt!!!). Haha och hans kommentarer är så jäkla klockrena och roliga för han är så negativ hela tiden.

¨
Mannen som åker världen runt och hittar på sjuka saker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0