min dag

Utbildningsmässan gick hur fort som helst & vi var klara redan efter 30 min. Så därefter så blev det stan med min godingar för lite shopping och sedan en god lunch på Viva. När klockan blev 1 så var det dags för ett Finansiering och kalkylerings prov, vilket var så jäkla svårt.. Efter provet så gick jag ner till stan och tog mig en 20 minuters solning, vilket var sjukt skönt med tanke på hur kallt och regnigt det var ute. Nu sitter jag här hemma och tänkte ta mig något gott att äta och sedan blir det att plugga idag igen, inte världens roligaste man kan göra men sen kommer det inte bli plugg på ett tag framöver så det är skönt :) Plus att det är fredag imorgon så det gör att man blir lite lyckligare också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0