min söndag.

Kvällen igår blev hur mysig som helst. Jag och Simon åkte och handlade lite mat på Maxi först och sen så åkte vi och hyrde några nostalgi filmer, alltså några barnfilmer som vi tittade på när vi var små. haha! Mysigt faktiskt :) Vi lagade vår favoriträtt, kyckling i ugn med god sås och ris. Låter inte supergott kanske, men den såsen skulle jag kunna döda för i princip! =) Vi hade en supermysig kväll och somnade otroligt gott tätt intill varandra.

Imorse vaknade jag bredvid min favorit (såklart, det är ju inte precis så att man helt plötsligt vaknar upp bredvid någon annan kanske? haha). Vi åt en god frukost som bestod av varsin smoothie och sen 2 knäckebröd (för er som vill veta). Vi beslöt oss sedan för att gå ut i det helt otroligt underbara vädret och sedan gick vi oss satt oss på en sån stor rund gunga och satt och pratade hur länge som helst där. Sen när vi gick hem till Simon igen så städade han sitt rum & jag var faktiskt lite snäll och hjälpte till lite (a) hehe. Sen har vi helt enkelt bara haft en mysig söndag.

Mamma kom & hämtade mig lite senare för jag kände att jag behövde komma hem lite, känns som att jag inte har sovit hemma på länge? Och när jag kom hem så tittade jag givetvis på Solsidan och sen tittade jag även på Big Brother. Jag tror att många personer tittade på de 2 programmen idag också. Nu är klockan lite över 23.00 och jag känner mig lite smått trött. Skönt att det är söndag idag så att man slipper känna ångest över att det annars skulle vara skola imorgon, eftersom att det är måndag imorgon. Så imorgon blir det att sova ut länge, sedan får jag se vad som händer. Vet om att jag ska träna iallafall!! :)



Kommentarer
Postat av: Märta

Fin bild på dig soffan :)

2011-02-21 @ 01:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0