plastikdoktor 90210

Sitter och tittar på programmet "Plastikdoktor 90210". Jag tycker att programmet är riktigt intressant och roligt att titta på. Så himla sjukt att man faktiskt kan ändra så mycket på sin kropp, på bara några timmar. Jag skulle själv däremot aldrig (inte i dagsläget iallafall) lägga mig under kniven, dels för att jag är sjukt rädd för hur det skulle kännas att bli nersövd (tänk om man inte vaknar upp igen liksom?) och dels för att det bara känns otroligt onödigt att göra det i så pass ung ålder, om man inte har extrema komplex för då kan jag förstå de som gör det..

Men tänkte göra en liten rolig sak, tänkte börja med att visa några mindre fina resultat från personer som lagt sig under kniven... :


Tanken kan ju bara inte ha varit att resultatet skulle bli så?

Cutie

Vad hände där liksom?


MUMS!


Ja där är några personer som inte kan riktigt ha blivit helt nöjda med slutresultatet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0