tisdag.

Kvällen igår vad hur mysig som helst. Tog mig in till stan så att jag var där vid 8-tiden för att möta upp Simon. Vi gick och tog oss ett glas vin och bara pratade och hade mysigt. Sedan hade han bokat bord på Haket lite senare så då gick vi dit och hade riktigt mysigt där. Jag åt pesto marinerat kycklig på spett med beasås och klyftpotatis. Alltid när man äter så haket så får man typ som en suuupertunn pizza/bröd och pizzasallad med vitlöksdressing, och det är verkligen hur gott som helst. Hade utan tvekat kunna gå till Haket och bara äta det någon gång, hehe. Tiden rullade snabbt iväg och helt plöstligt stängde de så då tog vi oss hem till mig.

Imorse när klockan ringde så ville jag verkligen inte gå upp, dels för att jag inte hade sovit speciellt mycket och dels för att Simon var så himla gosig imorse så hade bara velat ligga kvar tätt intill honom. Det blev iallafall skola för min del och vi höll på med bokföring från klockan 09.00-12.00 (DÖDA MIG!) och sedan lite arbete om att komma på en ny produkt och hur man ska gå tillväga med allt osv för att den ska bli så bra som möjligt. Tycker det är lite tråkigt att alla inte riktigt gilla våra ideér, hahaha.. :( Hade en snäll mamma som kom och hämtade mig efter skolan, åkte då hem och åt lite. Nu är det lite tv-tittande i soffan, och klockan 7 så är det dags för Zumba. Är riktigt taggad och sugen så det kommer säkert gå hur bra som helst :)

En sak som jag verkligen hatar är att det är så sjukt kallt ute, asså verkligen sjukt kallt!! Satt på datorn och tittade på lite bilder från när jag och Simon var i Turkiet i somras. Vill bara tillbaka!


Påväg till Turkiet

Mitt hjärta som njuter av värmen och att bara ligga i en skön pool <3

Vi hade verkligen världens mysigaste vecka där tillsammans!!!

Nu ska jag försöka vila i 20-30 minuter, känner att jag kan behöva det innan träningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0