2 juli

jobbade ett 11-timmars pass igår och dagen innan ungefär lika länge så var helt död i benen efter att ha stått upp så mycket. blev hämtad av simon efter jobb och så körde han oss hem till honom, där han hade överraskat med min favorit måltid (chili-vitlöks marinerade jätteräkor, med baguette och god ost) och ett glas vitt till det. dessutom tänt massa ljus osv. så det var så himla mysigt att komma till efter en lång dag på jobb. vi somnade gott tillsammans senare..

idag vaknade jag runt 10.30 och var pigg som en jag vet inte vad. brukar vanligtvis kunna sova till minst 1 utan vidare problem, men gick inte idag. dock bra kanske? men så jag hoppade lite på simon, som var tröttare än någonsin, tog ut hans hund på en liten promenad och tittade sedan på lite tv i sängen tills simon vaknade. lite senare åkte vi in till stan för att äta och för att göra lite ärenden.. är nu hemma en snabbis igen men ska snart köra mina föräldrar till några bekanta och sedan ska jag och simon träffa några andra och spela lite volleyboll och dricka lite gott.. haha får se hur det går med volleybollen, är ju inte helt 100 på den sporten om man säger så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0