20 juli

det enda jag gör i princip nu för tiden är att jobba, är ledig någon dag då och då men det blir inte allt för ofta. långa pass varje gång dessutom & detta gör såklart att bloggen får lida lite. men idag hade jag en ledig dag och ville då träffa min fina vän bea.

det första vi gjorde var att gå till banken, då jag ville byta mitt maestro till ett visa-kort + att jag satt in lite pengar på mitt kort istället för att ha massa kontanter hemma. kändes vuxet & bra att ordna de sakerna, förutom att jag nog ställde 100 frågor om varenda sak för att jag inte visste någonting typ. men det fick hon som arbetade på banken ta.

efter banken så åkte vi till väla & jag köpte 1 väska som jag blev helt kär i & sen så köpte jag även en mobilväska & ett par högklackat. kändes väldigt bra kan jag säga. vi hann även med att ta en god lunch.

kom nyss hem & det första jag fick göra var att ge sonic (min hund) mat och låta honom få göra det han skulle utomhus & även ge plutten (min kanin) lite mat.. snällt va? mina föräldrar & min bror är inte hemma så därför måste jag komma ihåg sådana saker. har gått bra än så länge iallafall, haha.

simon kommer snart hem till mig, han fick köpa lite mjölk och sådant som fattades i huset, sen sover han här & imorgon blir det jobb för min del hela dagen lång, men sen är jag ledig igen fre-sön, så jävla underbart!!!











sorry för att det är bilder tagna av webcam men hittar inte min kamera (bra där sofia!!) så får bli detta sålänge. bättre än inget eller vad säger ni? mobilväskan är brun, skorna är gråaktiga & väskan är grå-beige.. så nu vet ni det :)


Kommentarer
Postat av: Liv

Vart hittade du väskan??! :)

2011-07-20 @ 19:58:46
Postat av: svar till: Liv

vilken av dem? :p

2011-07-20 @ 21:17:58
URL: http://slkarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Båda :)

2011-07-22 @ 17:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0