22 juli

fredag idag då, en väldigt efterlängtad dag eftersom jag är ledig från idag-söndag.

vaknade vid 06.30 pga att min lilla hund gnällde och ville gå ut, så det var ju bara att vara en snäll ägare och låta han få gå ut och sedan ge honom mat. somnade om direkt sedan intill simon som låg och sov som en stock. sedan vid 11.00 så gick jag och simon upp och tog på oss träningskläder det första vi gjorde och gav oss ut på en 40 minuters powerwalk & när vi kom hem så gjorde vi lite olika övningar. knappt svettiga och goa vi var sen.. sedan blev det dusch och frukost, eller ja en sen frukost eftersom vi hade tränat.. sen åkte han iväg för att fixa lite olika saker och spela golf med någon tränare som han fick som present när han fyllde 20.

sitter här nu i min ensamhet och tittar lite på tv. vid 6-tiden så kommer mina föräldrar hem och även min bror, och mamma och pappa har jag inte träffat sen i tisdags på morgonen och min bror har jag inte träffat sen i söndags, så det blir mysigt. regnet öser ner ute så ska nog ha lite familjetid ikväll och bara mysa. skönt att bara ta det lugnt när man jobbar mycket annars, då är det skönt att få vila ut sig ordentligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0