23 juli

kom hem för ett litet tag sen från att ha varit på Centersyd med lilla mamma & det slutade med att jag kom hem med: 1 linne, 1 brett silvrigt armband som jag bara älskar, 1 par skor, 1 deodorant & 1 kroppssprej som luktar fantastiskt.

vid åtta tiden ikväll så ska jag vara hemma hos emma med ett gäng goa människor för att dricka lite gott och snacka lite skit och ha det trevligt & senare när vi känner oss färdiga där så blir det en utgång i helsingborg.

nu tänkte jag fixa lite med mitt hår och lite såna saker, vet iallafall vad jag ska ha på mig ikväll så det är skönt att slippa den lilla klädångesten senare som annars brukar uppstå och resultera i lite panik.. hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0