5 juli

idag har jag varit i malmö med simon. körde dit vid 1-tiden och shoppade. eller rättare sagt han shoppade, jag hittade ingenting förutom ett fint armband i läder som jag var söt och köpte till honom. vi åt på en supermysig italiensk restaurang och jag beställde världens godaste pasta i krämig laxsås, med rökt lax och räkor i. åh vad det var gott!

när vi väl bestämde oss för att åka hem så hade det såklart hänt en olycka på motorvägen och vi blev stående i en låååång bilkö & simons tålamod är inte det allra bästa, så ni kan ju själva tänka er hur han blev. bilen blev varmare, simon blev mer stressad + hungrig. tillslut så lyckades vi ta oss upp på uppfarten till centercyd, som då ligger påvägen från malmö till rydebäck. för vi tänkte att vi kunde köra av där sålänge och äta lite osv på centercyd och sen åka hem, för då kanske all trafik hade börjat rulla som normalt igen, men tror ni det blev så? nej! haha och då blev simon ju inte gladare för den delen heller ;) men nu är båda hemma iallafall, han hos sig och jag hos mig.

jag är ledig imorgon också så det är skönt som bara den, ska åka och shoppa med mamma var det tänkt och senare på kvällen åka och träna. men nu ska jag bara ligga och slappa i min goa säng och slå på något bra på tv. sen om någon timme kommer mamma och pappa hem så då ska vi äta något gott tillsammans sen bara mysa framför tvn. älskar att vara hemma och bara ta det lugnt någon gång då och då!


såhär såg det ut när vi stod i kö..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0