6 juli

gillar att ni var några som kommenterade om min hårfärg, och de flesta tyckte ju då brunt hår. men är så sugen på lite förändring så jag får se..

idag vaknade jag vid 13.00 & ja jag hade lite ångest då eftersom det var strålande sol ute och helt underbart väder. sov så himla bra inatt och vaknade inte en endaste gång så det berodde på det. gick iallafall direkt ut och la mig i trädgården och gottade mig i ca 2 timmar. sen kom mamma hem och vi åkte till väla för lite shopping, fick med mig en bikini och ett par coola örhängen. åkte sedan raka vägen till Filborna Arena, där vi tränar & jag körde 70 minuters powerwalk på löpbandet. riktigt behövligt och skönt faktiskt. svettades som en gris, härligt att höra va?

påvägen hem från träningen så stannade vi vid en affär för att handla med oss lite mat till ikväll och fick syn på GB's nya glassorter: 

 
vi köpte med oss puck och päron splitt. så säger jag senare vad jag ger för betyg! har ni smakat någon av dem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0