9 juli

erkänn att jag har varit lite duktig och snäll som uppdaterat från mobilen! annars hade ni ju inte haft det heller? har jobbat mycket, därför inget bloggande. har inte suttit vid datorn på 3 dagar nu så det är väl en orsak? Sov som sagt hos simon inatt och vaknade vid 05.00 och var hur pigg som helst, det var ljust ute och fåglarna kvittrade och jag trodde klockan var minst 10 för jag kände mig helt utvilad. men så tittade jag på klockan och blev helt chockad, men lyckades somna om sen igen som tur var.

blev hämtad av mamma vid 11.30 och åkte hem och tog direkt på mig bikini och stack ner till stranden med mina fina föräldrar. känns som om jag inte hinner träffa dem någonting alls nu för tiden, antingen så jobbar jag & kommer hem sent eller så sover jag hos simon. så det var skönt att ligga på stranden några timmar med dem och prata osv.

kom nyss hem från stranden och har precis hoppat ur duschen. ska snart börja tänka ut vad jag ska ha på mig ikväll, har lite bestlutsångest.. ska till ängelholm med några godingar ikväll och sätta oss på något trevligt ställe och dricka lite gott. var där förra helgen och det var faktiskt över mina förväntingar, det fanns otroligt mysiga uteserveringar och barer där. så det ska bli otroligt mysigt & hoppas på en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0