Godmorgon. sov helt underbart inatt, vakna...

Godmorgon. sov helt underbart inatt, vaknade till och trodde jag skulle upp men så tittade jag på klockan och den stod bara på 04.00 vilket innebar att jag hade 4,5 timme kvar att sova. Älskar ni inte också när det händer er? Man blir så glad och somnar om så gott. värre är det när man vaknar och tittar på klockan och den står på ca 5 minuter innan ens alarm ska ringa. Eller det allra värsta är när alarmet ringer och att man på fullt allvar inte tror att man har sovit en sekund, att det känns som man bara har blundat en kort stund men inte har sovit, men så har man i själva verket sovit flera timmar. Förstår ni vad jag menar? är iallafall påväg till jobbet, är framme om cirka 10 minuter. otroligt tråkigt och dystert väder idag, grått och regnigt, usch! powerwalka imorse igen och sprang sista biten för att hinna med bussen. Haha är sämst på att vara ute i god tid. Det jobbiga är att när jag ska till bussen som tar mig till jobb så går den på helt andra sidan rydebäck än vart jag bor så därför blir det lite jobbigt om man är ute sent = spring/jogga genom typ hela rydebäck.. Vilket resulterar i att man kommer fram helt svettig och äcklig till bussen. Fräscht!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0