Hej på er! blev inte så mycket skrivande i...

Hej på er! blev inte så mycket skrivande igår pga jobb från morgon till kväll, stack hemifrån 9.15 och kom hem 22.15 ungefär. så var så trött. när jag kom hem så hade min fina mamma städat, rensat i lådor osv på mitt rum och även bäddat rent i min säng osv och sen var mat klar när jag kom hem. Hur underbart? sov som en prinsessa och somnade snabbare än jag någonsin gjort. sitter iallafall nu på bussen till jobb (ovanligt?) och är framme vilken minut som helst. Blir ett 11 timmars pass på jobb idag, lagom sliten jag kommer vara ikväll efter 3 sådana kvällar i rad? men är ledig imorgon och på söndag så det är riktigt skönt. har dessutom lite roliga saker som händer under helgen så har saker att se fram emot och inte bara sitta hemma. Vilket dock är jäkligt skönt när man har jobbat mycket. Men vi hörs senare, jag hoppas det inte blir allt för mycket kunder idag och att jag hinner sitta ner iallafall 5 minuter idag till skillnad från igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0