12 juni

oj herregud, vart ska jag börja? så fantastiskt roliga de senaste dagarna har varit, speciellt fredagen då jag tog studenten. vilken dag det var & vilken natt. fick världens finaste saker och hade hur trevligt som helst och en otroligt bra utgång på kvällen. en annan sak som var så otroligt bra med den natten, var att när jag skulle hem så bokade Simon ett hotellrum till honom och mig på Grand Hotel, så jävla mysigt! perfekt avslut på den natten. lägger in en del bilder snart, har hur många som helst. Åh, hade velat uppleva studenten om och om igen. fyfan vilken dag & natt. dessutom fick vi helt perfekt väder. gud måste älska oss!!


en bild på mig, lite förhandsvisning.. lånat bild av ida.. knappt lycklig jag var?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0