13 juni

godmorgon, sovit gott? själv har jag sovit otroligt bra, förutom att jag har haft en hel del jobbiga drömmar..
brukar ni komma ihåg era drömmar? jag gör det i princip alltid.

jaha, vad ska denna dagen erbjuda mig då? tvekar mellan om jag ska åka till väla och shoppa lite, eller om jag ska åka och träna! hmm.. hade varit otroligt skönt att åka och träna, men varken mamma eller pappa är hemma så får ta mig dit själv då och frågan är om jag orkar det. ingen som läser detta som hade tänkt träna på Filborna Arena idag? så kan vi åka dit tillsammans ju.. hahah. nej men får se hur det blir. kanske tar och springer en runda i Rydebäck istället.. nästan lättare än att ta sig den biten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0