14 juni

har hunnit med en hel del idag faktiskt.. vaknade vid 11.00 och gick upp och gjorde mig frukost och klädde på mig. åkte sedan in till helsingborg med mamma för att fixa det nya sommarkortet istället för annat busskort jag har haft. sedan åkte jag till jobb för att gå igenom schemat lite och hur jag ska arbeta de närmsta 2 veckorna. sedan var jag på lite shoppinghumör, trots att jag håller på att bli sjuk. så jag åkte till väla, dock hittade jag ingenting alls. sjukt tråkigt. var där ute i kanske 1,5 timme sen ville jag bara hem. satte mig på första bästa bussen hem och kom nyss hem.

har varit väldigt mycket bussresor idag, men med spotify i mobilen så att man kan ha musik i öronen, så klarar jag det.

tänkte ta mig ett bad nu snart, för har inte tid att bli sjuk. min näsa kliar, halsen svider, har hes röst och jag nyser ganska ofta, trevligt va? tips på bra förkylningskurer?


Kommentarer
Postat av: Davva!

ett tips! Skippa bussresor och väla när du är sjuk :P

2011-06-14 @ 21:04:14
Postat av: amanda

Jag har exakt samma grej som dig!! så jävla störigt!!

2011-06-14 @ 23:58:54
Postat av: slkarlsson

svar till Davva!: Jaså det tycker du ;) ?

svar till amanda: usch ja, jobbigt är det :(

2011-06-15 @ 11:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0