15 juni

inatt har jag sovit ca. 12,5 timme om inte mer. hur sjukt är inte det?! dessutom kommer jag ihåg ca 10 olika drömmar, haha. klockan är iallafall nu snart 11.30 och jag tänkte tina lite kyckling för att ha till lunch, tillsammans med en massa grönsaker. blir jobb ikväll för min del, börjar klockan 17.00.. på ett sätt är det skönt att börja sent för det innebär att man kan ha sovmorgon och hinna med en del saker på dagen innan man börjar arbeta, men på ett annat sätt så är det lite tråkigt, för när man har slutat jobba så måste man direkt hem och sova i princip. speciellt för min del då jag sen imorgon börjar klockan 11.00 och slutar 21.00.. en lång dag helt enkelt och jag är ensam servitris och har ensamt hand om kassan osv imorgon. kommer vara trött på fredag. men då blir det jobb igen.. haha kommer jobba som aldrig förr nu känns det som, men kommer vara roligt sen när lönen kommer. får se det på det sättet.

nu ska jag iallafall hoppa in i duschen, så jag är lite fräsch inför kunderna idag och sedan ska jag laga mig en god måltid bestående av kyckling och massa grönsaker, som jag skrev tidigare.

tjingelong så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0