16 juni

heeeej. förlåt för dålig uppdatering, men jobbar i princip varje dag och kommer fortsätta att jobba många dagar till i rad innan jag blir ledig. inte alls mycket att göra på jobbet idag dock, väldigt skönt! hann både med att äta svenska jordgubbar, vattenmelon, lite choklad och allt annat gott. toppen! klockan är nu snart 22.30 och jag sitter och väntar på att min lilla simon ska komma hem till mig så att jag får lite gosigt sällskap inatt. imorgon blir det att gå upp tidigt med den lilla sötsaken för att åka in och ha ett litet möte, som jag inte kommer att skriva någonting om här i bloggen, och sedan blir det att luncha och shoppa lite. sen blir det jobb imorgon också på kvällen :)

nu kommer han. heeejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0