2 juni

tänkte berätta en liten sak för er, som ni kanske inte vet. det är såhär att jag har en kanin, haha inte världens grej precis men har aldrig nämnt honom tidigare tror jag, och i vilket fall så kan jag faktiskt erkänna att jag personligen ger honom lite för lite kärlek. det är lätt att glömma bort honom när han står i sin bur i uterummet, synd jag vet men mina föräldrar sköter honom superbra! men idag så har jag gett honom mycket kärlek, tagit ut honom på gräsmattan och suttit och kelat med honom i säkert någon timme. haha vet inte varför jag berättar detta, lite brist på att skriva någonting annat kanske? men nu vet ni det! har nu en glad liten kanin i sitt egna lilla rum :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0