2 juni

har haft en otroligt lugn och avkopplande dag. väldigt skönt faktiskt. åt för ett tag sen en helt underbar tapaz måltid, som bestod av bl.a räkor, oliver, fetaoster, vitlöksbröd, kall potatis, lite nachos med kyckling och smält ost, salsa såser och andra såser och ett gott glas vitt till det. mums eller vad säger ni? jag älskar sådan typ av mat, lite så att man kan plocka lite vad man själv känner för och är sugen på. jag är otroligt kräsen när det gäller kött och det får absolut inte vara minsta lilla biten som är rosa ens, är känslig som fan. och om man då har en pojkvän som är kock så kan ni ju själva räkna ut att det blir en hel del klagomål på mig om att jag "förstör" maten, som han så fint säger när jag väljer att ha en oxfilé bit välstekt osv. men samtidigt så tycker jag att det är upp till mig? det är jag som ska äta köttbiten och inte någon annan? alla har väl ändå rätt till att äta på det sättet de själva vill och föredrar? haha. håller ni inte med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0