2 juni

godmorgon på er, eller kanske snarare godmiddag! sov över 12 timmar inatt, sjukt men skönt. tänkte gå ut och lägga mig i solen en stund och får hoppas att solen tar lite då jag behöver få lite färg på min bleka kropp. när jag vaknade satte jag på tvn & där var det sånt tvshop program & fan vad jag hatar de programmen, alla som pratar är så fruktansvärt överdrivna. har ni tänkt på att på såna program om det tillexempel handlar om någon städningssak så är det först grått och allt är så jobbigt men sedan när den grejjen som de ska sälja kommer in i bilden då blir det genast massvis av färg och alla tycker plötsligt att det är hur roligt som helst att städa, vilket skitsnack! vem fan tycker att det är roligt att städa liksom? haha, nä usch för de programmen. skrattretande.

eller vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0