20 juni

har inte gjort sådär jättemycket idag, mest legat och degat i sängen med datorn framför mig. väldigt skönt dock då jag jobbat en hel del sista tiden och varit iväg mycket hemifrån, så tycker att jag förtjänar en liten ledig dag. lite senare kommer simon hit för att vi ska gå igenom lite osv (inget ang. vårt förhållande!!) sedan blir det att lägga sig i tid ikväll, för ska upp ganska så tidigt imorgon. behöver vara utvilad och så. kanske har en liten spa-kväll för mig själv ikväll, med bad, ansiktsmask och lite sånt? men vet redan nu att det inte kommer att bli så, för att jag inte kommer ha orken, men ändå!

är egentligen otroligt sugen på att åka och träna, men hinner inte det idag tyvärr och imorgon lär det antagligen inte bli träning heller. dessutom är det nog smartare att inte träna då jag har ont i halsen och vill inte att det ska bli värre.

är sugen på lite gotte, lite glass eller något i stil med det. kan skylla på att jag har ont i halsen? hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0