20 juni

godmorgon på er, klockan är snart 13.00 och jag sov som en prinsessa idag, min första lediga dag på en vecka ungefär. fick sällskap av min goding igår kväll så jag slapp spendera natten i ensamhet. älskar att inte behöva sova ensam, finns inget bättre än att sova tillsammans med någon man älskar.

idag kommer det bara bli en skön dag hemma och hinna göra lite saker och senare ikväll blir det träning skulle jag tro. imorgon ser jag inte fram emot, har ont i magen och vill bara få den dagen ur världen. tyvärr går det inte, så det är bara att försöka gilla läget. men har nog aldrig varit mer nervös eller kännt så mycket panik inför någonting. är ledig från jobb imorgon också iallafall, men på onsdag börjar jag jobba igen. ska bli härligt när man får sin första lön senare.

hur ser er dag ut då?

ska ringa lite samtal nu, men skriver mer senare så håll ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0