22 juni

hej på er!

vaknade upp vid simons sida, så underbart skönt att gårdagen är över för min del.. åh! men ja vaknade som sagt upp hemma hos simon och min chef ringde mig. han bad mig komma in tidigare än när jag egentligen skulle börjat, vilket var 17.00. så jag började redan klockan 14.00.. men alltid bra med lite extra pengar dock tråkigt för skulle egentligen åkt till väla och handlat lite viktiga saker. men jobbet går före såklart! så blev jobb till klockan 21.00 och sen åkte jag raka vägen hem.

imorgon blir det jobb 11.30-17.00 så en ganska kort och lugn dag, men skönt det med faktiskt. sedan ska jag raka vägen hem och börja fixa v  mig för att ha en ordentlig utgång med en massa godingar på kvällen. några kommer samlas hemma hos mig före för att dricka lite gott och prata en massa och ha det mysigt, senare tar vi oss in till stan och möter upp resten av folket och kommer ha en ordentlig kväll antagligen, ser verkligen fram emot morgondagen!

måste sova nu, ska upp vid 8.30. sov så gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0