25 juni

hej på er.. sämst på att uppdatera jag vet, men jobbar i princip varje dag nu för tiden.. torsdagens utgång var helt utflippad och galen, räcker jag säger så. dagen efter mådde jag inte helt 100 (på midsommar alltså) så åt bara lite god mat med mysiga personer och tog det lugnt. skönt då jag hade jobb imorse och inte hade orkat vara värsta bakis. hade min rejäla utgång i torsdags istället.

klockan är snart halv 10 och jag tänkte sätta på någon bra film innan jag ska lägga mig, jobbar morgon imorgon också nämligen. mycket jobb nu eller vad säger ni?

snart ska jag göra en sak, en liten förändring som kommer gå bra och sluta bra får jag hoppas. ser fram emot det iallafall och ska bli roligt senare. lite nyfikna blir ni nu va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0